Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Ruh dich aus / Chill out

door Sobo     Duitsland > Niedersachsen > Harburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 17.388' E 009° 50.939' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 02. januari 2006
 Listed since: 28. april 2007
 Laatste verandering: 21. december 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC34B7
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

27 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
3 Volgers
0 Negeerders
152 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Auf 'ner gruenen Rasenbanke,
die rot angestrichen war,
saß ein blondgelockter Jüngling
mit kohlrabenschwarzem Haar.

Er bueckte sich und streckte sich
und fand 'ne Dose wunderbar,
in der kein Film mehr drinnen war.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Ruh dich aus / Chill out    Gevonden 27x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 21. december 2012 mic@ heeft een notitie geschreven

Bitte bei Statusänderungen, die bei geocaching.com durchgeführt werden, auch immer hier den Status ändern.
Dieser Cache ist auf geocaching.com archiviert und hier nicht mit dem Attribut "OC only" versehen. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn auch hier. Sollten sich später neue Aspekte ergeben und der Cache wieder aktiviert werden, so kann dies durch den Owner selbstständig über die Funktion "Cache bearbeiten" erfolgen.
Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

mic@ (OC-Support)

Gevonden 01. mei 2012 Phrasenmäher heeft de cache gevonden

Bei Ankunft dachte ich schon, das Versteck wäre der Zeit zum Opfer gefallen, aber einmal kurzabgegangen sah man den Cache schon förmlich...DfdC!

Gevonden Aanbevolen 01. april 2012 Appelburg heeft de cache gevonden

super cache, super beschreibung-schöner ausflug!Lächelnd

Gevonden 26. december 2011 maxundmoritz007 heeft de cache gevonden

Während eines schönen Spaziergangs am 2. Weihnachtstag fanden wir diesen Cash. Vielen Dank.

Gevonden 23. juli 2011 8ung heeft de cache gevonden

Ich hab mich hier ausgeruht und dabei eine schöne Dose gefunden Lächelnd.
TFTC