Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Idylle an der Gehle

by BF71     Germany > Nordrhein-Westfalen > Minden-Lübbecke

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 21.068' E 009° 03.899' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:20 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 09 May 2007
 Listed since: 09 May 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3608
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
1 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
19 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Schaumburger Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Idylle an der Gehle    Found 6x Not found 1x Note 0x

Found 06 May 2009 fabila found the geocache

*737*
So, nach knapp 2 Jahren sind wir nun endlich mal von der richtigen Seite gekommen und die Dose verbarg sich nicht lange vor uns.

Danke und Gruß, fabila

Found 29 March 2009 Julske found the geocache

Um 15:54 habe ich den Cache heute zum Glück von der richtigen Seite gefunden. Auf der falschen Seite verläuft leider ein Bach den ich mit dem Fahrrad nicht geschafft hätte ;)

IN: 2 Räucherhütchen MUSK
OUT: 1 Räucherhütchen Vanille

Found 06 September 2008 andy111 found the geocache

Fast so schön wie im Osnabrücker Nordland


Grüße aus dem Osnabrücker Nordland

andy111

Found 12 August 2007 kaifi found the geocache

Zehnter und letzter Cache heute. Purer Spaß!
Habe meine verletzte Swantje barfuß über den "reißenden Fluss" getragen, bevor Hund Bolle es am anderen Ufer nicht mehr aushielt und an uns vorbeistürmte.

Found 17 May 2007 und wech found the geocache

Heute in Unterhosen durch die Gehle gegangen
Mir war vorher klar, das wir da rüber mussten, aber so breit hatte ich das nun nicht erwartet.
Im Team mit Camino8 rüber und gelogt.

In: TB

TFTC und Gruß vom PS