Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

FWR 1731

door BF71     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Minden-Lübbecke

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 25.911' E 009° 04.365' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:05 h 
 Verborgen op: 20. mei 2007
 Listed since: 22. mei 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3721
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
41 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van FWR 1731    Gevonden 12x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 24. mei 2010 Plaudagei heeft de cache gevonden

Trotz super viel muggels, klasse gefunden. Wenn menn denn da so einfach sitzt ist es ja auch nicht schwer

Gevonden 13. augustus 2009 fabila heeft de cache gevonden

*828*
Eine kleiner abendlicher Ausflug führte uns zur Inschrift und unser GPS-Gerät zeigte uns das Versteck des Schätzchens. Während einer kleinen Pause haben wir unseren Namen ins Logbuch geschrieben und dann ging's weiter richtung Osten...

Danke für den Sightseeing-Tip und Gruß, fabila

Gevonden 02. augustus 2009 weserjäger heeft de cache gevonden

Heute auf grosser Vormittagstour gewesen. Dabei auch hier mal kurz angehalten und gelogt.

War mal wieder richtig schön in der alten Heimat. Vor allen Dingen die Dachpfanne . . . hätte diese am liebsten gleich mit genommen.

TFTC - weserjäger - 02.08.09 - 13.50Uhr

Afbeeldingen voor deze log:
schönes Stück, mitten auf dem Mühlenstein . . .schönes Stück, mitten auf dem Mühlenstein . . .

Gevonden 29. juli 2009 pingicula heeft de cache gevonden

Sehr schöne alte Mühle!!!
Haben den Cache schnell gefunden.

Gevonden 31. mei 2009 jens7819 heeft de cache gevonden

Als zweiten von drei Caches heute sehr schnell mal wieder durch Ines gefunden. Gruß, Jens, Ines & Muck