Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Jugendstilpark 2

by kotzfisch     Germany > Bayern > München, Landkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 06.838' E 011° 44.539' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 29 May 2007
 Listed since: 29 May 2007
 Last update: 04 June 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC37F3

8 Found
2 Not found
1 Note
0 Watchers
2 Ignorers
17 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Dansk (Danish)  ·  Deutsch

Wegen unerklärlicher Offs vom "Netz"

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Jugendstilpark 2    Found 8x Not found 2x Note 1x

Note 02 June 2009 wittels wrote a note

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar (http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC138HY). Aufgrund der Logs ist davon auszugehen, dass er auch bei opencaching nicht gewartet wurde. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!


Sollte der Owner dennoch eine Dose ausgelegt haben, die mit diesem Listing gefunden werden kann, darf er den Status des Caches gerne wieder verändern.

wittels

OC Guide

Not found 22 April 2009 The Werner did not find the geoacache

Nicht gefunden. Ich weiß auch nicht, ob der überhaupt noch lebt...

Dito bei Nr. 1. Die Nr. 3 und 4 habe ich dann gleich nicht probiert.

 

The Werner

Not found 20 April 2008 Neda did not find the geoacache

Leider scheint der Cache den Winter nicht überlebt zu haben. Konnte auf alle Fälle nichts finden. Landschaftlich und gebäudetechnisch allerdings sehr schön.

lg, Neda

Found 11 July 2007 Charisma found the geocache

siehe Log in GC

Found 30 June 2007 Bagani found the geocache

Hurra, hab meinen ersten Cache gefunden.Smile Schöne Parkanlage da in Haar.