Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Event cache

Tanushi-

door kotzfisch     Kroatië

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 45° 04.060' E 013° 38.040' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Event date: 31. mei 2007
 Listed since: 31. mei 2007
 Laatste verandering: 17. juli 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC381A

0 Deelgenomen
0 Wil deelnemen
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
28 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Dansk (Deens)  ·  Deutsch

Vis a vis der "Werft".Am Meer

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tanushi-    Deelgenomen 0x Wil deelnemen 0x Opmerking 2x

Opmerking 11. augustus 2007 kotzfisch heeft een notitie geschreven

Ikea: So ein Quatsch.Es ist in Kroatien unser Lieblingslokal.

Wenn Du das Werbung nennen möchtest- bitte.

Kleinkariert nenne ich Deinen Kommentar.

 

Opmerking 01. juli 2007 ikeableistift heeft een notitie geschreven

Ist Werbung in Sachen Cache nicht verboten? Und ein Event findet doch immernoch an einem bestimmten Datum mit mehreren Teilnehmern statt und nicht jeden Tag um 19h00 mit einzelnen Cachern. Ich bin mir nicht sicher, ob dieser Cache überhaupt die Richtlinien für irgendeinen Cache-Typ erfüllt. Im Übrigen würde mich die Cache-Beschreibung eher davon abhalten, die bewußte Örtlichkeit aufzusuchen. Das klingt mir eher wie eine Cacher-Touristen-Falle. Nein Danke! ...Yell