Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

RHCP

door Das K-Team     Duitsland > Niedersachsen > Hameln-Pyrmont

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 11.826' E 009° 28.099' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 18. juni 2007
 Listed since: 18. juni 2007
 Laatste verandering: 27. maart 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC39B8
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
11 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Koordinaten zeigen auf einen Parkplatz, den Ihr auch benutzen könnt.
Der Cache befindet sich im Kurpark.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Weserbergland / Schaumburg-Hameln (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van RHCP    Gevonden 1x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 19. maart 2008 logfrog heeft de cache niet gevonden

Der Kurpark ist groß, Massen von Mugels mit ihren Hunden laufen hier rum und die Anlage wurde heute von Gärtnern neu mit Blumen bestückt. Also Muggels über Muggels. Leider haben wir den Cache nicht gefunden. Schade.

Bitte an das K-Team: Kontrolliert noch mal den Cache.

Kolumbus und Gefährten

 

Gevonden 08. juli 2007 Findonaut heeft de cache gevonden

Heute mal in Knickerbocker, Kompressionsstrümpfe und Sandalen geschlüpft und mich so unauffällig in den Kurpark begeben.

Bei besten rheumatischen Bedingungen kam ich schnell voran und hatte den Cache bald gefunden. Danke an das K-Team für die wohltuende Beschäftigung meines Stütz- und Bewegungsapparates,

Findonaut