Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Jugendstil 4

door kotzfisch     Duitsland > Bayern > München, Landkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 07.122' E 011° 44.876' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. juli 2007
 Listed since: 01. juli 2007
 Laatste verandering: 04. juni 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC3AB9

0 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Watcher
3 Negeerders
7 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Dansk  ·  Deutsch  ·  English (Engels)

JSP 1-4 wegen nicht erklärlicher Offs eintsweilen vom "Netz"

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Jugendstil 4    Gevonden 0x Niet gevonden 1x Opmerking 1x

Opmerking 02. juni 2009 wittels heeft een notitie geschreven

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar (http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1419E). Aufgrund der Logs ist davon auszugehen, dass er auch bei opencaching nicht gewartet wurde. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!


Sollte der Owner dennoch eine Dose ausgelegt haben, die mit diesem Listing gefunden werden kann, darf er den Status des Caches gerne wieder verändern.

wittels

OC Guide

Niet gevonden 20. april 2008 Neda heeft de cache niet gevonden

Leider scheint der Cache den Winter nicht überlebt zu haben. Konnte auf alle Fälle nichts finden. Landschaftlich und gebäudetechnisch allerdings sehr schön.

lg, Neda