Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

archivierter Cache

door Midnattsol     Duitsland > Schleswig-Holstein > Schleswig-Flensburg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 48.411' E 009° 08.556' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 05. juli 2007
 Listed since: 05. juli 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3B02

34 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
23 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 34x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

  New coordinates:  N 54° 48.***' E 009° 09.***'

Gevonden 03. april 2009 Dyne heeft de cache gevonden

Mein erster Geocache überhaupt. War einfach zu finden :)

Dank spätabendlicher Dunkelheit waren Zuschauer auch kein Problem.

Gevonden 20. december 2008 lexparka heeft de cache gevonden

Auf Kurzurlaub in Nordfriesland unterwegs habe ich mir von den einheimischen Cachern die herrliche Landschaft und schöne Orte zeigen lassen, besonders die Nordseeküste hatte mich speziell angelockt...

Nach dem Kurzbesuch am Husumer Hafen gings jetzt zum Koog. Auf dem Weg dorthin kurz angehalten und geloggt! Beinahe wäre mir bei dem Sturm die Logrolle weggeweht. Danke für den Kleinen!

Viele Grüße von der Insel Rügen und Frohes Fest wünscht lexparka!

Gevonden 08. november 2008 Waldschrompf heeft de cache gevonden

Interessanter Hintergrund. Es ist toll wenn man beim Cachen auch etwas über die Geschichte des Ortes lernt, den man gerade besucht.

Gevonden 22. oktober 2008 Relaxo28 heeft de cache gevonden

Mein dritter heute Abend! Nach dem Abendessen noch schnell auf die Suche gegangen. Gut gefunden, aber langer Fußmarsch. Da es schon spät und regnerisch war keine Muggle mehr aktiv.Laughing

Gruß Stephan

Gevonden 13. september 2008 Rauchis1904 heeft de cache gevonden

Mitten in der Nacht die Schafe verschreckt.
TFTC