Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Sunset Warrior

by SiJu     Germany > Thüringen > Suhl, Kreisfreie Stadt

N 50° 37.772' E 010° 44.892' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Available
 Time required: 0:30 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 14 July 2007
 Listed since: 18 July 2007
 Last update: 22 July 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC3C05
Also listed at: geocaching.com 

17 Found
0 Not found
1 Note
2 Watchers
0 Ignorers
202 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Cache in Suhl Goldlauter. Am Besten zum Sonnenuntergang hochgehen und auf der Bank geniessen.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Biosphärenreservat Vessertal-Thüringer Wald (Info), Landschaftsschutzgebiet Thüringer Wald (Info), Vogelschutzgebiet Mittlerer Thüringer Wald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Sunset Warrior    Found 17x Not found 0x Note 1x

Found 07 December 2020, 12:51 Andreas K found the geocache

Die Labcacheserie zum Liederwanderweg bescherte uns eine schöne Familienwanderung mit Hund. Dieser doch schon betagte Cache wird sicher von der Runde profitieren. Nach kurzer Suche hatte ich den richtigen Blick. Danke fürs Legen und Zeigen, auch wenn uns der schöne Ausblick leider verwehrt blieb.

Found 28 October 2020, 10:00 DO1MGN found the geocache

Auf dem Rückweg war das Ego wieder gefragt erst nicht gefunden noch mal zurück und nach Brainstorming doch noch gefunden. Hab mal ein Foto gemacht vom glass cache . Danke sagt DO1MGN 📸🐕Nachtrag 28.10.2020

Found 24 February 2020, 10:18 fox15rs found the geocache

Heute war dieser Cache das Ziel.
Nach kurzer Suche war er gefunden.
Danke fürs erhalten und her führen.
DfdC

Found 01 September 2013, 18:00 Hariko0805 found the geocache

Sehr schöner Cache mit einem herrlichen Ausblick. Travel Bug entnommen und Einkaufsmarke reingelegt zum aufwerten des Caches. :D

Found 25 June 2013 Diver10 found the geocache