Waypoint search: 

Locked

 
Quiz Cache

Glückscache

Viel Glück!

by kumakyoo     Germany > Baden-Württemberg > Freiburg im Breisgau, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 00.824' E 007° 51.524' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:04 h   Route: 0.2 km
 Hidden on: 01 August 2007
 Listed since: 01 August 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3D67
Also listed at: geocaching.com 

14 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
7 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Glückscache    Found 14x Not found 0x Note 1x

Found 10 August 2008 Gonzoarts found the geocache

Nach einem guten Essen in einer nahe gelegenen Gaststätte diesen Cache schnell entdeckt.

TFTC Gonzoarts

Found 24 July 2008 Engel+Max found the geocache

Wie schön.... im Glück den ersten Cache zu finden. Hab mich riesig gefreut ihn in den Händen zu halten! Für den glücklichen Platz haben sich allerdings auch viele "Müllmänner" entschieden - wie schade.

Out: Glücksschwein

In: tollen Duft Smile

Danke für den schönen Cache!

Max+Engel

Found 22 March 2008 Schokokekse found the geocache

So ein Glück! - der Cache war genau da, wo wir gesucht haben. War das am Ende das andere Ende? Oder ist das andere Ende am anderen Ende? Naja, unser Log ist hier jedenfalls erstmal zu Ende.

Out: Coin

Found 10 February 2008 Flopp found the geocache

Prallgefüllter Cache am Sonntag. Wirklich schönes Logbuch!

In: Muschel
Ou: "After the work is done" Coin

[This entry was edited by Flopp on Sunday, February 10, 2008 at 11:48:05 AM.]

Found 28 December 2007 dark7000 found the geocache

Gute Idee. War aber klar wo er ist.