Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

K.Ö.B. ein Micro

door UbiqueTerrarum     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 42.835' E 007° 02.816' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 05. augustus 2007
 Listed since: 05. augustus 2007
 Laatste verandering: 15. januari 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC3DD1
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

70 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
22 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein einfacher Micro für die cachehungrigen Stammtischbesucher.

Er läßt sich allerdings auch zu jeder anderen Zeit suchen (das finden liegt dann an euch ).

In etwa zwei Meter Höhe zwischen Aluminium und Backstein. Außerhalb des Gebäudes, doch trotzdem unter Dach und Fach.

Bitte nach dem Loggen wieder ordentlich in die Halterung klemmen, sonst wird das Ding noch gemuggelt !


SPEEDCOUNTER.NET - Kostenloser Counter!


    Prefix Lookup Name Coordinate
  DA MICRO DerMicro (Final Location) N 50° 42.835 E 007° 02.816
Note: In etwa zwei Meter Höhe zwischen Aluminium und Backstein.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van K.Ö.B. ein Micro    Gevonden 70x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 14. januari 2011 broiler heeft de cache gevonden

Vor geraumer Zeit gesucht und gefunden (vgl. GC).

Broiler

Gevonden 13. juni 2010 DARO-GE heeft de cache gevonden

Also frecher geht`s nicht. Sehr, sehr cool [8D] SUPER!
Vielen Dank für den Cache.
Liebe Grüße aus Euskirchen
DARO-GE

Gevonden 29. mei 2010 Panana heeft de cache gevonden

Nach leckerem Rumpsteak schnell geloggt.

Panana & Friends

Gevonden 19. april 2010 Bibbi7 heeft de cache gevonden

Beim abendlichen Einkaufsbummel im Schutze der Dunkelheit geborgen.
Bibbi7 (Team SCBBN)

Gevonden 20. maart 2010 Emmy1988 heeft de cache gevonden

Von dieser Dose hatte ich ja schon vor ein paar Monaten geh&ouml;rt. Heute dann endlich mal dazu gekommenmir das Versteck anzuschauen. Der Cache und das Versteck waren ganz nach unserem Geschmack.<br />TFTC Emmy1988<br />