Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

archivierter Cache

door KaSaSi     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 07. april 2007
 Listed since: 08. augustus 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3E39

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
1 Page visit
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 00° 00.***' E 000° 00.***'

Gevonden 12. september 2007 i.jones heeft de cache gevonden

  Coördinaten  N 52° 07.***' E 009° 46.***'

Gevonden 06. augustus 2007 WalkerGermany heeft de cache gevonden

Einen wunderbaren Abendspaziergang mit dem Heben dieses Caches verbunden.

Vielen Dank und Gruß Uwe

PS:
Es kann schon ziemlich ungemütlich werden, wenn man gerade am Schreiben ist und ein Fahrrad fahrender Muggel meint die tolle Aussicht genießen zu müssen. Nach 5 Minuten hatte er aber glücklicherweise genug und ich konnte wieder ans Tageslicht gehen.

Gevonden 08. april 2007 Findonaut heeft de cache gevonden

Den schönen Spaziergang vom Dorf zur Leine habe ich gleich zwei Mal gemacht: Das erste Mal morgens zum Loggen und das zweite Mal sechs Stunden später auf der Rückfahrt aus dem Osten, um meinen verlorenen Gel-Stift zu suchen. Er hat auch noch brav am Cache auf mich gewartet. Also hatte ich an einem Tag gleich zwei Funde an dieser Stelle  :)

Danke für den Cache,
Oliver