Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Virtuele cache

Warum liegen die da rum?

Jedes Jahr im Juni wird ein kirchliches Fest begangen. An diesem Platz findet eine Veranstaltung statt.

door truuet     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Düsseldorf, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 14.504' E 006° 45.566' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 04. oktober 2007
 Listed since: 04. oktober 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC4400

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
8 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Stadtgebiet Duesseldorf (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Warum liegen die da rum?    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 14. mei 2009 Snailpush heeft de cache gevonden

Die Mailadresse ist irgendwie sinnlos. Ich weiss zwar die Antworten, werde die aber nicht los ???

Jedenfalls war ich dort und habe die interessante Stelle schnell gefunden.

TFTC

Gevonden 25. november 2007 frihu heeft de cache gevonden

Schöner Novembersonntag,

was liegt näher als am Rhein spazieren zu gehen. Ein schöner Cache sorgt für Kurzweil.

 Vielen Dank  Laughing

Frihu

 

Gevonden 09. oktober 2007 Vater und Sohn heeft de cache gevonden

gefunden - Danke

Gevonden 08. oktober 2007 DerDüsseldorfer heeft de cache gevonden

Obwohl man in der gegend wohnt noch nie drauf
geachtete.Schöner Cache.

DerDüsseldorfer

 

Gevonden 06. oktober 2007 Fiasko78 heeft de cache gevonden

Tja, war mein erster Fund.

JUHUUU!!!!!

Wetter und Fundort war super.

Hat spaß gemacht.

DANKE!