Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Obstsalat -Archiviert-

Ein kleiner Happen für zwischendurch.

door bärti     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Oberbergischer Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 01.573' E 007° 29.247' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 14. oktober 2007
 Listed since: 15. oktober 2007
 Laatste verandering: 19. april 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC4528

22 Gevonden
1 Niet gevonden
2 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
44 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 Der Cache kann nur noch über geocaching.com gefunden werden.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Bergisches Land (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Obstsalat -Archiviert-    Gevonden 22x Niet gevonden 1x Opmerking 2x

Opmerking 13. december 2009 bärti heeft een notitie geschreven

Da über diese Plattform kaum geloggt wird und mir die parallele Pflege zu aufwendig ist,
kann der Cache ab sofort nur noch über geocaching.com gefunden werden.

Viele Grüße
bärti

Gevonden 14. november 2009 NicNic0111 heeft de cache gevonden

Die Obstbäume ein bisschen näher betrachtet und schon war der Obstsalat fertig und als Zwischemahlzeit zum Final genommen. Schönes Versteck mit einem schönen Inhalt.

 

TFTC

NicNic0111

Gevonden 26. augustus 2009 Pressluftjunkie.de heeft de cache gevonden

Nachdem der nervige und neugierige Förster abgeschüttelt war, konnte endlich geloggt werden. Allerdings dadurch eine riesen Umweg gemacht !

 

rein und raus : nix !

Danke sagt der Pressluftjunkie.de

Gevonden 26. juli 2009 Wombat97 heeft de cache gevonden

*nachgeloggt*

Prima gefunden und schnell genossen.

 

Danke für die Dose und die gute Idee

Wombat97

Gevonden 21. februari 2009 BergCatcher heeft de cache gevonden

Nach etwa 5 Minuten kam uns der Gedankenblitz und wir fanden die Zutaten. Der Rest war dann trotz matschiger Wege gut zu finden.

Schöne Runde in einem schönen Stück Wald.

Vielen Dank, Team Bergcatcher

No trade