Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

...

door Schnueffler     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 00.000' E 008° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 29. juni 2006
 Listed since: 21. oktober 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC4627

8 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van ...    Gevonden 8x Niet gevonden 2x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 49° 00.***' E 008° 00.***'

Niet gevonden 08. augustus 2009 thinker.d heeft de cache niet gevonden

Nicht gefunden vielleicht weggemuggelt?

Niet gevonden 01. mei 2009 Cyborg2 heeft de cache niet gevonden

Das sollte unser erster Cache werden, also sind wir mit den beiden Mädels ab auf die Räder und zum Ziel geradelt. Die Lokation hat ja einiges für die Kids auch ohne Cache zu bieten, aber trotzdem gab es lange Gesichter weil wir nichts gefunden haben...4 Leute abwechselnd die auf dem Bauch krakselnd das Terrain untersuchend und nichts finden....kann das sein? nach 40 min sind wir erfolglos abgezogen, haben wir was übersehen oder kann so ein cache auch verschwinden?   Der Tipp passt auf jeden Fall 100%zum Suchort....schade, aber Spass hat's trotzdem gemacht.  bis dann

Gevonden 01. mei 2008 Morgaine1976 heeft de cache gevonden

Gruppenloggen: bei der Suche zusammen mit Spranky und Nessie noch Martha Pfahl getroffen

Dankeschön!
joschi70 und Morgaine1976

Gevonden 25. april 2008 baumpilz heeft de cache gevonden

Nach zwei unmotivierten Suchaktionen mit dem Gefühl ständig beobachtet zu werden, heute nachdem ich den Hint verstanden habe endlich gefunden.

TFTC Baumpilz

Gevonden 26. februari 2008 Obelix0011 heeft de cache gevonden

Beim zweiten Anlauf mit starker Beleuchtung und im Schutz von starkem Regen gefunden.

Vielen Dank für diesen Cache

#155 / 20:00 Uhr