Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Kordon

by Fallen Russian     Germany > Nordrhein-Westfalen > Paderborn

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 42.435' E 008° 43.444' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 0:19 h 
 Hidden on: 23 October 2007
 Listed since: 23 October 2007
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC4642
Also listed at: geocaching.com 

14 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
2 Ignorers
11 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kordon    Found 14x Not found 0x Note 0x

Found 19 October 2009 shapeshifter79 found the geocache

18:03 Uhr

Schöne Location, schönes Versteck und schöne Dose! Leider stand in der Dose zwei Finger breit das Wasser, was entsprechend auf den Inhalt eingewirkt hat. Das Logbuch war noch so gerade signierbar. Ob vorher die Dose nicht richtig geschlossen war oder ein Defekt vorliegt, konnte ich auf die schnelle nicht feststellen. Hier sollte mal der Owner nach dem Rechten sehen.

Danke für diesen Cache und viele Grüße aus Menden,
shapeshifter79


- no trade -

Found 01 August 2009 Eibel found the geocache

Found 03 November 2008 miezi_s found the geocache

Surprised

Found 02 November 2008 minimalsound found the geocache

am 02.11.2008 bei geocaching.com geloggt.

Found 25 September 2008 sherry-m found the geocache

Interessante Ecke. Mit Ingo 42 und Ponnuki gehoben. Danke für den schönen Cache und viele Grüße.