Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

[OSC] Sonnkogel 1177m

door ime     Oostenrijk > Steiermark > Westliche Obersteiermark

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 00.000' E 014° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 16. september 2007
 Listed since: 02. november 2007
 Laatste verandering: 18. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC473F

1 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
32 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van [OSC] Sonnkogel 1177m    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Opmerking 28. oktober 2011 ime heeft een notitie geschreven

  Coördinaten  N 47° 00.***' E 014° 00.***'

Gevonden 01. oktober 2007 oe5reo heeft de cache gevonden

vier stunden schlaf sind genug um cachen zu gehen ... nach dem nachtdienst noch bis mittag gedöst um dann voller tatendrang dem cache entgegenzuwandern.

um nicht so weit mit dem auto fahren zu müssen wählte ich den weg von der breitenau (molln). von dort sind es ca. 7 km zum cache.

der cache war leicht zu finden, leider hat sich wieder etwas wasser angesammelt ... ich habe den cache in ein plastiksackerl verpackt und einen infozettel (stashnote) dagelassen. jetzt fehlt nur mehr ein bleistift! den hatte ich, genauso wie die digicam, vergessen.

ausserdem habe ich eine geocoin (gefunden in helsinki) dagelassen. beim rückweg hätte ich mich 2x fast verlaufen ... das gps ist also nicht nur zum geocachen zu gebrauchen!

tftc
martin