Waypoint search: 

Archived

 
Drive-In Geocache

blick ueber gellmersbach

by nikolausi_1     Germany > Baden-Württemberg > Heilbronn, Landkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 11.226' E 009° 17.337' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 05 November 2007
 Listed since: 05 November 2007
 Last update: 19 June 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC478C
Also listed at: geocaching.com 

13 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
20 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

ein wander und fahrad und drive in cache
fahrverbot an sonn und feiertagen - also ganz legal
setz euch ruhig mal auf die bank und schaut in die weite

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for blick ueber gellmersbach    Found 13x Not found 0x Note 0x

Found 12 May 2010 wernerwersonst found the geocache

Nachtrag: gefunden 12.05.2010 16:40

Innen alles feucht, ich hab die Zettelwirtschaft erst mal auf den Hängetitten der Kuh gründlich getrocknet. An der Dose war aber kein Loch zu sehen, und der Deckel scheint auch halbwegs dicht zu sein. Habe die Dose sicherheitshalber aufrecht stehend deponiert, vielleicht hilft's was.

wernerwersonst

Found 06 October 2009 gruftie found the geocache

Ein schönes Plätzchen ! Wir haben das feuchte 'Logbuch' auf der Motorhaube getrocknet und einen Hilfs-Log-Streifen hinzugefügt, - so dass er erst gelegentlich gewartet werden muss.
Herzliche Grüße an den Owner von
Ernst (gruftie)

Found 25 November 2008 Black-Raven found the geocache

Kleine Nachtaktion

Found 17 November 2008 GeoFaex found the geocache

Nach dem klettern war hier noch ne Runde enspanntes Cachen angesagt [:)]

TFTC!

Gruß,
GeoFaex

Found 24 October 2008 Criina found the geocache

Ein tolles Plätzchen so mitten in den Weinbergen. Cache schnell gefunden. Vielen Dank für die schöne Aussicht zeigen.

Criina