Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

(Name fehlt)

door NDR     Duitsland > Schleswig-Holstein > Stormarn

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 38.161' E 010° 15.620' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 1970
 Listed since: 23. december 2007
 Laatste verandering: 12. april 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC4BF1

35 Gevonden
0 Niet gevonden
3 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
26 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van (Name fehlt)    Gevonden 35x Niet gevonden 0x Opmerking 3x

Opmerking 13. april 2013 pirate77 heeft een notitie geschreven

Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Opmerking 27. augustus 2009 langlurch heeft een notitie geschreven

Hygienisch ist der Cache schon versteckt. Nur wenn sich ein paar Muggels im wahrsten Sinne des Wortes festgesessen haben, dann kann man das Heben des Caches natürlich getrost vergessen - so musste ich unverrichteter Dinge abziehen *Schnüfz*

Gevonden 14. augustus 2009 Hazard77 heeft de cache gevonden

Auf dem Weg Richtung Norden, in unseren wohlverdienten Urlaub, hier kurz Rast gemacht und zusammen mit Janosch5983 geloggt.

TFTC

Hazard77

Gevonden 08. augustus 2009 Mystphi heeft de cache gevonden

An dieser Location gibt es nur einen hygienisch einwandfreien Ort. Dort war aber leider keinen Dose zu finden . Also mal ein paar andere Möglichkeiten untersucht und dann bei unhygienischen T1 fündig geworden . Habe mir dann erlaubt, die Dose wieder hygienisch und hintgemäß zu verstauen. Vielen Dank für den kleinen Pausenfüller .

Viele Grüße
Gerald

Gevonden 01. juni 2009 delirio heeft de cache gevonden

17:52 #1045

Endlich habe ich mir auch diesen Rastplatz-Cache geschnappt. Das Versteck kam mir irgendwie bekannt vor...

TFTC