Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Die Schweden kommen...

by Tschakko     Germany > Niedersachsen > Osnabrück, Landkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 15.800' E 008° 10.900' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Time required: 0:19 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 25 November 2007
 Listed since: 31 December 2007
 Last update: 09 August 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC4CBC
Also listed at: geocaching.com 

7 Found
0 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
58 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Listing

Description    Deutsch (German)

Cache nurnoch bei Geocaching.com verfügbar, mir wurde hier in der letzten zeit zuviel gestohlen!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Geokrets

But by asiajek

Log entries for Die Schweden kommen...    Found 7x Not found 0x Note 2x

Note 09 August 2008 Oli wrote a note

Wie in den Newseinträgen angekündigt, wird dieser Geocache nun für neue Logeinträge gesperrt. Falls der Geocache den aktuellen Nutzungsbedingungen angepasst wird, kann er wieder aktiviert werden.

Wie bitten um euer Verständnis,
das Opencaching Team

Found 20 June 2008 poenni found the geocache

Bei der Anfahrt zur heutigen Nachtcachetour lag diese Dose qusi auf dem Weg und konnte bei einem kurzen Zwischenstopp schnell lokalisiert werden. Interessante Dose - so eine hatte ich bisher noch nicht ;-)

Gruss aus Ostwestfalen,
Poenni

Found 24 May 2008 OBoBo found the geocache

Auf dem Weg ins Emsland eine kurze Pause gemacht.
TFTC
OBoBo

Found 13 April 2008 GeoMaGiKa found the geocache

Nach Anleitung von "Team Trüffelschweinchen" die erste erfolgreiche Cachesuche im Alleingang. Zu Fuß von zu Hause an markanter Stelle in vertrauter Umgebung.

Found 05 April 2008 IGELGRISU found the geocache

haben diesen noch schnell auf dem Weg zu ner Geburtstagsfeier mitgenommen ...