Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Luft und Sonnenbad

door Companero Stony & Butze     Duitsland > Thüringen > Erfurt, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 57.087' E 011° 02.138' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 06. januari 2008
 Listed since: 07. januari 2008
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC4DE3
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

32 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
1251 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Schaut genau hin, wo ihr hintretet.

Gecodeerde hint   Decoderen

va rgjn 1z Uöur

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Badesachen-nicht-vergessen
Badesachen-nicht-vergessen
Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Luft und Sonnenbad    Gevonden 32x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 24. april 2011 D1k74 heeft de cache gevonden

Lange habe ich gesucht um einen Cache zu finden der für einen 3000 Found geeignet erscheint und sicher gibt es noch viel spektakulärere Orte als diesen Caches die ich auch gerne im Team mit guten Freunden besuchen würde! Heute waren Claudi und ich ganz alleine hier und haben dieses kleine Freibad für uns erkundet das hat bei dem Wetter riesigen Spaß gemacht man konnte förmlich miterleben was früher hier bei solchen Wetter los gewesen ist. Die Dose konnten wir gut finden und um 13:50Uhr loggen. Das war also Nummer :grin::grin:[red][b]3000[/b][/red]:grin::grin: ging ganz schön schnell! Wir danken allen mit denen wir so oft Spaß beim Dosen suchen hatten und den vielen Versteckern!

Danke für den Cache und den Tag im Freibad
[b][i][green]Claudi und Eik[/green][/i][/b]

Gevonden 29. maart 2011 stromerer heeft de cache gevonden

Team Stromerer hat den Cache heute gegen 12:55Uhr
gesucht, gefunden und geloggt.
Die Location war mir seit Kinderzeiten ein Begriff, aber jetzt erst mit über 50 habe ich sie das 1. mal aufgesucht.
no in , no out
TFTC

Gevonden 08. februari 2011 baggerbodo heeft de cache gevonden

LächelndGing besser als gedacht.Ganz schön urig hier.Gruß Bodo

Gevonden 28. augustus 2010 redrider_78 heeft de cache gevonden

toller lost place. kann ich nur empfehlen. war ein abenteuer da hin zu kommenWink

cathi und ingo

Gevonden 17. augustus 2010 Gomraa heeft de cache gevonden

Das ist doch mal ein spannender Cache und total unbekanntes Terrain.

 Absolut toll-besonders, da wir lang gesucht haben.

 DfC