Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Fahrradweg Glissen-Harrienstedt

Micro am Fahrradweg Glissen-Harrienstedt

by hhhl     Germany > Niedersachsen > Nienburg (Weser)

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 26.119' E 008° 57.352' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:19 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 02 February 2008
 Listed since: 02 February 2008
 Last update: 06 September 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC5040
Also listed at: geocaching.com 

4 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
15 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

English version on request.

Dieser Cache ist ein Beitrag zu der unregelmäßigen Serie „Mehr Tradies rund um Lahde“;-)

Dose bitte wieder gut tarnen.

Spoiler on request.

Inhalt: Logstreifen mit Stashnote. Stift unbedingt selbst mitbringen!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Fahrradweg Glissen-Harrienstedt    Found 4x Not found 0x Note 1x

Found 03 August 2008 fabila found the geocache

*617*
Auf unserem sonntäglichen Ausflug in den Norden haben wir von der Waatermoehln Harrienstedt bis zum Fahrradweg einen Spaziergang gemacht, der uns zum Versteck führte.

Hier haben wir gesucht, gefunden, geloggt und nach dem Wiederverstecken den Rückweg angetreten.

Danke und Gruß, fabila

Found 12 July 2008 Heimon found the geocache

11 hhhl-Caches auf gemütlicher Radtour mit Wimahe gefunden. Das Dösken lag am Boden. Wieder drüber versteckt.#548 TFTC Gruß Heimon

Found 30 March 2008 und wech found the geocache

Hat uns gut gefallen. Danke für den Walk und für den Cache, Gruß vom PS

Found 05 February 2008 Suchherby found the geocache

Hallo,
sicherheitshalber habe ich doch meine Dachrinnenleiter mitgenommen, aber hhhl hat wohl aus Mitleid mit mir etwas übertrieben. Brauchte noch nicht einmal ein Höckerchen.

Gruß Suchherby mit seiner Suchnase Eika

Note 02 February 2008 hhhl wrote a note

@Suchherby: der ist T2 -> Du benötigst ein Höckerchen;-)
VG hhhl