Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

- gelöschter Cache -

door Demy     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Märkischer Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 21.913' E 007° 36.748' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 2000
 Listed since: 10. februari 2008
 Laatste verandering: 02. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC511A

10 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
2 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van - gelöschter Cache -    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

OC-Team Opmerking 02. juli 2013 pirate77 heeft een notitie geschreven

Vandalierte Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Gevonden 10. augustus 2008 flimmflammfunkel heeft de cache gevonden

Einfach genial, das Versteck!! Ein bischen gesucht haben wir schon und dann kam der zündende Gedanke!

TFTC & liebe Grüsse von flimmflammfunkel alias Heino und Bine

Gevonden 22. juni 2008 Lindemann1 heeft de cache gevonden

Gemeinsam mit Feldpogge und Paleoshark auf dem Weg nach Hause noch ein paar Tradis mitgenommen. Super Versteck, das hatten wir noch nicht so gesehen. Tolle Idee.

Gevonden 12. mei 2008 Team Pike2000 heeft de cache gevonden

Heute auf dem Weg zur Eisdiele im zweiten Anlauf bei diesem Cache erfolgreich gewesen. Bei unserem ersten Versuch haben wir wirklich A L L E Stellen bis auf diese eine abgesucht[}:)]

Danke für den Cache sagen
Susanne und Dirk

Gevonden 28. april 2008 Firstluca heeft de cache gevonden

Bei leichtem Regen, nach Ladenschluß bei wenig "Muggelverkehr" den Cache gehoben - genialer Platz! Danke Firstluca