Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Onbekende cache

- gelöschter Cache -

door Demy     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Märkischer Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 21.833' E 007° 36.625' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 01. januari 2000
 Listed since: 10. februari 2008
 Laatste verandering: 02. juli 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC511E

9 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
19 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
4 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van - gelöschter Cache -    Gevonden 9x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

OC-Team Opmerking 02. juli 2013 pirate77 heeft een notitie geschreven

Vandalierte Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Gevonden 28. mei 2009 SOLArianer heeft de cache gevonden

Eine gute Idee dieser Cache. Haben vor langer Zeit Gegend erkundet, aber erst heute das Rätsel gelöst. Jetzt sind wir auf solche Fälle vorbereitet.

05/28/2009 - 16:45 Uhr

- no trade - ;-)

Freuen uns auf mehr, die SOLArianer

Gevonden 07. november 2008 chill0210 heeft de cache gevonden

'Trial and error' hat seit dem Cachen für mich einen richtigen Sinn bekommen. Auch wenn sich ein Teil der Informationen hartnäckig vor uns verstecken wollte, haben wir nicht locker gelassen und die Dose schließlich in den Händen halten können.
Geht doch.. ;-)
Danke für diese tolle Idee sagt
die Frau Chill

Gevonden 07. november 2008 Neheimer heeft de cache gevonden

Im dritten Anlauf heute zusammen mit Hasibaer und Frau Chill0210 gefunden.
Toll umgesetzte Idee. Leider hatte mein Handy Probleme mit zwei Stationen aber die Hartkäckigkeit der Frauen brachte uns trotzdem zum Ziel.
TFTC

Gevonden 22. september 2008 Bandit heeft de cache gevonden

Schönes Rätsel. Ich habe mir kein neues "Natel" gekauft, sondern wir waren 2 Mal hier. Einmal mit Fotoapperat und das zweite Mal mit scharfen Blick zum loggen.
Danke für den Cache
Birgitt und Ernst (Bandit)