Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Onbekende cache

Stadtmitte bei Nacht - Bonus (NC)

door MayBe     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Magdeburg, Krfr. St.

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 07.114' E 011° 38.657' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 28. februari 2008
 Listed since: 28. februari 2008
 Laatste verandering: 31. maart 2019
 Listing: https://opencaching.de/OC52D1
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

35 Gevonden
1 Niet gevonden
10 Opmerkingen
4 Maintenance logs
3 Volgers
0 Negeerders
299 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Tools needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Der Cache

Damit der Rückweg vom Cache "Stadtmitte bei Nacht" nicht langweilig wird, habe ich noch einen kleinen Bonus versteckt. Also, wer mag, kann ihn sich auf dem Rückweg schnappen.

Viel Spaß beim Suchen & Finden.
LG MayBe
(#14)

Gratulation den Erstfindern am 29.02.2008: F.T.Fox, Famerlor & forok

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Stadtmitte bei Nacht - Bonus (NC)    Gevonden 35x Niet gevonden 1x Opmerking 10x Maintenance 4x

Gearchiveerd 31. maart 2019 MayBe has archived the cache

Die "Stadtmitte" hat sich im Laufe der Jahre verändert, so dass nun auch der Bonus nach mehr als elf Jahren ins Archiv geht.

Danke an alle (Be)Sucher!
LG MayBe

Gevonden 08. juli 2016, 23:30 busca48 heeft de cache gevonden

Nachdem die Zyklopenmahlzeit wieder versteckt war, suchten wir noch den Bonus und wurden nach einiger Zeit auch fündig.

Lächelnd Danke MayBe, sagt busca48

Gevonden 12. september 2015, 22:29 Tante211264 heeft de cache gevonden

Tante211264 war hier bei völliger Dunkelheit. DfdC

Gevonden 12. september 2015, 22:28 Tante211264 heeft de cache gevonden

Tante211264 war hier bei völliger Dunkelheit. DfdC

Gevonden 23. mei 2015, 21:00 mopidick heeft de cache gevonden

nachdem der multi gefunden war, wollten wir uns natürlich den bonus nicht entgehen lassen. schnell war auch dieses döschen entdeckt. danke dafür!

This entry was edited by mopidick on Sunday, 24 May 2015 at 11:46:14 UTC.