Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

de Bur sin Platz

Finde den Platz des Agrarökonomen.

by schwarzer Kater     Germany > Schleswig-Holstein > Segeberg

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 46.060' E 010° 08.250' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:12 h   Route: 0.4 km
 Hidden on: 01 September 2007
 Listed since: 09 March 2008
 Last update: 17 April 2023
 Listing: https://opencaching.de/OC5390
Also listed at: geocaching.com 

32 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
7 Watchers
0 Ignorers
265 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Finde den Platz des Agrarökonomen.
Find the place of the farmer.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for de Bur sin Platz    Found 32x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 01 April 2023 schwarzer Kater has archived the cache

Ende

Found 28 August 2022, 15:39 Hendrykk found the geocache

Topp

Found 03 March 2022 Dr. Geofisch found the geocache

 

Trotz des oftmals schmuddeligen Wetters in dieser Winterszeit sind die Motivation und der Spaß an Outdoor-Aktivitäten in unserer kleinen Familie groß genug, um gern Zeit mit der Dosensuche im Freien verbringen. Unsere Nachwuchscacher sind freuen sich, mit von der Partie zu sein, wenn es darum geht, in der Landschaft unterwegs zu sein und die Schätzchen aufzustöbern. Für mich bleibt dann noch die Aufgabe, unsere Ausflüge vorzubereiten und ggf. die Mysteries im Vorfeld zu lösen. Auf dem Weg zu einigen Einkäufen habe ich noch einen kleinen Abstecher gemacht, um noch beim Platz des Landwirts vorbeizuschauen. Ein sehr idyllisches Fleckchen Erde, an dem ich mich in Ruhe nach der Dose umschauen konnte. Schnell hatte ich das Versteck gefunden und konnte sehr bequem loggen. Danke fürs Verstecken und Pflegen der Dose und viele Grüße!

No trade.

Found 25 April 2020, 15:59 Chijolli found the geocache

Found The geocache is in good or acceptable condition. 26 April 2018, 10:00 Gargyl found the geocache