Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Cross-Court Heuchelhof

by thecoolchris     Germany > Bayern > Würzburg, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 44.612' E 009° 57.384' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:03 h 
 Hidden on: 06 March 2008
 Listed since: 15 March 2008
 Last update: 08 October 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC540B
Also listed at: geocaching.com 

2 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
1 Ignorers
12 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Hi
also das ist nun mein erster Cache den ich zusammen mit Schwester(Marlenen_die_Große)gelegt habe... joa ich würde sagen ein sehr sehr leichter Anfängercache ist ! Ich hoffe der Cache gefällt euch einigermaßen ! Cache bitte sorgfältig behandeln und Wasserdicht wieder verschließen da sehr aufwendig !!! Mit Muggels sieht es da oben eigentlich nicht schlimm aus und man kann mit dem Auto hinfahren bis zum Cache:-) Also viel Spass und guten Cache thecoolchris und Marlene_die_Große !

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Cross-Court Heuchelhof    Found 2x Not found 0x Note 1x

Note 08 October 2009 wittels wrote a note

Dieser Cache ist auf Geocaching.com nicht mehr verfügbar und es wurde kein "Opencaching-Only"-Attribut gesetzt. Deshalb erfolgt hier nun die Archivierung!

wittels

OC Guide

Found 01 May 2008 geofranky found the geocache

Na endlich - hab schon gedacht den kann man gar net finden [:D] Danke an Bup für den Denkanstoß [:)]

Found 01 May 2008 feini found the geocache

Zusammen mit GeoGisi mit bups Hilfe gefunden.
War eigentlich recht einfach -- man muss nur wissen, wie [:D] TFTC #453