Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

HEXER hat Langeweile (05)

door chloderic     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mayen-Koblenz

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 21.500' E 007° 08.500' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 17. maart 2008
 Listed since: 18. maart 2008
 Laatste verandering: 19. februari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC5460

2 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
23 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): FFH-Gebiet Nitzbach mit Hangwäldern zwischen Virneburg und Nitztal (Info), Landschaftsschutzgebiet Rhein-Ahr-Eifel (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van HEXER hat Langeweile (05)    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Gevonden 06. augustus 2008 Wartezimmer heeft de cache gevonden

Ich weiß nicht, wie oft ich diese Cachebeschreibung mitsamt den unzähligen Kopien des Rätsels frustriert ganz unten in den Stapel geschoben hab. Trotzdem kam sie immer wieder zum Vorschein. Das Ding muss doch zu Lösen sein...! Geschafft hab ich es endlich, nachdem ich die verschiedenen Möglichkeiten durchprobiert hab. Die Bedeutung der Hints ist mir allerdings immer noch nicht klar. Was solls, jetzt hab ich erstmal genug gerätselt.Smile
Die Aussicht hab ich genossen. Es ist schön, die richtige Lösung gefunden zu haben.

In: coin

Danke für den Cache
Wartezimmer

Gevonden 23. maart 2008 Die Asbacher Bande heeft de cache gevonden

#1025#

Schönes Rätsel und herrliche Gegend mit toller Aussicht am Cache. Danke für die Nachhilfe.

T4TC sagt Die Asbacher Bande

Opmerking 18. maart 2008 chloderic heeft een notitie geschreven

Wegen zahlloser Fragen einen weiteren HINT

Gruss

chloderic

Opmerking 18. maart 2008 chloderic heeft een notitie geschreven

Mir ist gerade was aufgefallen, daher verringere ich die Schwierigkeitsstufe auf 2

Gruss

chloderic