Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

Death Dealers #2 - the panomaric view

by kadett11.oc     Germany > Hessen > Wetteraukreis

N 50° 17.833' E 009° 06.891' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Available
 Time required: 0:30 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 31 March 2008
 Listed since: 31 March 2008
 Last update: 31 March 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC55D4

38 Found
0 Not found
0 Notes
2 Watchers
0 Ignorers
219 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   

Description    Deutsch (German)

Be sure to check out the Gazebo. This place has a wonderful view.

Wer es bis hierhoch geschafft hat der wird mit einem tollen Ausblick über Büdingen belohnt !

Death Dealer's is the name of my Platoon located at Armstrong barracks, here in Buedingen.

Death Dealer ist der Name von Redtankers Platoon, diese Truppe war in den Armstrong Barracks in Büdingen stationiert.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Vogelsberg-Hessischer Spessart (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Death Dealers #2 - the panomaric view    Found 38x Not found 0x Note 0x

Found 10 April 2021 H.E.R.A. found the geocache

Trotz des pieseligen Wetters heute, sollte es nach und um Büdingen zum Cachen gehen ...

und auch zu dieser Aussicht mit Cache (oder andersrum) bin ich gekommen und konnte dank Hint das Döslein zielstrebig aufstöbern.

TFTC

Found 19 September 2020, 14:05 weissaberkeinen found the geocache

Bei einem Ausflug wanderten wir heute durch den Büdinger Wald und kamen auch hier vorbei.
Die Dose konnte ich schnell finden, die Aussicht ist leider etwas zugewachsen. Aber schöne Ecke hier.
Vielen Dank fürs Auslegen .

Found 16 March 2014 4spring found the geocache

Auf meinem Rückweg von der Märchenrunde musste ich noch einige Höhenmeter erklimmen. Gut das das Fahrrad auch kleine Gänge hat und ich hier sodann eine kurze Pause, weil gut zu finden, einlegen konnte.
DFDC

Found 08 February 2014 hanvog found the geocache

Zum Abschluss meiner Büdinger Steinbruchtour noch ein Erfolgserlebnis.

Danke!!

Found 02 February 2014, 15:30 rallycolt found the geocache