Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Wood & Water

by OE7KAJ     Austria > Kärnten > Oberkärnten

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 46° 44.062' E 013° 01.623' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 1:00 h   Route: 1.3 km
 Hidden on: 14 September 2007
 Listed since: 11 April 2008
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC56F5
Also listed at: geocaching.com 

2 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
6 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Pictures

Sie schaut dir zu
Sie schaut dir zu

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wood & Water    Found 2x Not found 0x Note 0x

Found 03 July 2008 saerdna found the geocache

Hmm, gefunden, war aber eine echte Viecherei und daher nicht so zu empfehlen. Sumpf, umgefallene Bäume, Sch.... auf der Viehweide, nix für kleine Kinder. Frau war auch sauer

 

Found 23 September 2007 Ghost62 found the geocache

Zu meinen Caches, die hauptsächlich den Touristen die schönsten Plätze meiner näheren Heimat zeigen sollen, eine willkommene Abwechslung. Hatte auch hier in der Gegend schon mehrere Verstecke ins Auge gefasst, allein es fehlt die Zeit.
Im Sinne des Umweltschutzes habe ich mir erlaubt, die sich bereits zersetzende Plastikhaut, zu entfernen.
In: 3 Pickerl (für Touristen) und ein Wimpel
Out: Bilderrahmen
Danke OE7KAJ für diesen Cache.