Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Kreuz an der Mühle

by derfrank     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 38.122' E 007° 05.375' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Hidden on: 13 April 2008
 Listed since: 13 April 2008
 Last update: 09 April 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC575D
Also listed at: geocaching.com 

41 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
22 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Von diesem Kreuz aus sieht man auf die alte Windmühle von 1680 und den dazugehörigen Hof zu Gudenau.

Viel Spass

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Rhein-Sieg-Kreis <Teilflaeche 1> (Info), Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kreuz an der Mühle    Found 41x Not found 0x Note 0x

Found 21 April 2011 Jaeger&Sammler found the geocache

Auch ein drittes Mal bin ich gerne hergekommen. Ich mag diese Wegkreuze.

Danke für den Cache
J&S

#3587

Found 11 March 2011 JOJEVA found the geocache

Kreuz die Dritte.
Danke für den Cache.
Grüße JOJEVA

Found 08 May 2009 Zwerg Nase found the geocache

Eigentlich habe ich ja erst den Reloaded gefunden, aber da der hier nicht mehr gelistet ist greife ich einfach mal auf den Vorgänger zurück Smile, sonst ist ja alles gleich geblieben.

Schönes Versteck!
Gut gefunden, danke.

#263

Found 14 April 2009 _Jan_ found the geocache

Eigentlich sollte das Finden von Dosen nicht so schwer sein, nur wir (Boor23 und ich) haben uns hier im Dunkeln angestellt.
Viele schöne mögliche Verstecke entdeckt, den Umkreis vergrößert, aber nichts zu sehen.

Ohne Telefonjoker hätte wir das Teil wohl nicht gefunden...

In: Coin
Out: TB

TFTC Jan!

Log #0560

Found 09 November 2008 Rimmdebimm found the geocache

Geotinchen, Geotobi und Georina ohne mich :-(