Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Kreuz an der Mühle

door derfrank     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 38.122' E 007° 05.375' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 13. april 2008
 Listed since: 13. april 2008
 Laatste verandering: 09. april 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC575D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

41 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
22 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Von diesem Kreuz aus sieht man auf die alte Windmühle von 1680 und den dazugehörigen Hof zu Gudenau.

Viel Spass

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Rhein-Sieg-Kreis <Teilflaeche 1> (Info), Naturpark Naturpark Rheinland (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kreuz an der Mühle    Gevonden 41x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 21. april 2011 Jaeger&Sammler heeft de cache gevonden

Auch ein drittes Mal bin ich gerne hergekommen. Ich mag diese Wegkreuze.

Danke für den Cache
J&S

#3587

Gevonden 11. maart 2011 JOJEVA heeft de cache gevonden

Kreuz die Dritte.
Danke für den Cache.
Grüße JOJEVA

Gevonden 08. mei 2009 Zwerg Nase heeft de cache gevonden

Eigentlich habe ich ja erst den Reloaded gefunden, aber da der hier nicht mehr gelistet ist greife ich einfach mal auf den Vorgänger zurück Smile, sonst ist ja alles gleich geblieben.

Schönes Versteck!
Gut gefunden, danke.

#263

Gevonden 14. april 2009 _Jan_ heeft de cache gevonden

Eigentlich sollte das Finden von Dosen nicht so schwer sein, nur wir (Boor23 und ich) haben uns hier im Dunkeln angestellt.
Viele schöne mögliche Verstecke entdeckt, den Umkreis vergrößert, aber nichts zu sehen.

Ohne Telefonjoker hätte wir das Teil wohl nicht gefunden...

In: Coin
Out: TB

TFTC Jan!

Log #0560

Gevonden 09. november 2008 Rimmdebimm heeft de cache gevonden

Geotinchen, Geotobi und Georina ohne mich :-(