Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

2865

door Georodi     Duitsland > Baden-Württemberg > Heilbronn, Stadtkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 07.837' E 009° 13.094' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 24. december 2007
 Listed since: 16. april 2008
 Laatste verandering: 15. juli 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC57A2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
41 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Habt ihr herusgefunden worum es sich handelt ??

Nun braucht ihr nur noch die Hausnummer herauszufinden und schon könnt ihr die Koordinaten errechnen.

N 49°08. 5*Hausnummer+34
E 009°14. 2*Hausnummer+11

Hints gibts vorerst keine.


Viel Spaß wünscht Georodi

Afbeeldingen

D:\gc\2865\Spoiler 2.JPG
D:\gc\2865\Spoiler 2.JPG

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van 2865    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 17. oktober 2009 CrazyTap heeft de cache gevonden

Endlich nach kleiner HilfestellungEmbarassedgefunden.GPS war an dem Tag nicht gut drauf u. hatte nur eine Genauigkeit von ca. 15-20m, das war mir in dem Gebiet zu riskant, soooo mutig bin ich nicht.UndecidedCoole LocationCooltftc

Gevonden 07. maart 2009 Faust 64 heeft de cache gevonden

Abends zur Premiere ins Theater, nachmittags eine kleine Cachingtour mit sechs Founds, dies war der letzte.

Das Rätsel haben wir vor ein paar Tagen in Vorbereitung auf den heutigen Ausflug am Computer gelöst. Vor Ort ging alles recht schnell, es führt ja bereits eine kleine "Cacherautobahn" zur Dose.

TFTC, TNLNSL um 18.40, Gruß von den Ex-Heilbronnern aus Kaiserslautern,

Faust 64

# 812

Gevonden 25. januari 2009 Burger-Clan heeft de cache gevonden

Nach kurzer Internetrecherche schnell und Muggelfrei gefunden!

Gevonden 10. oktober 2008 Geo-Hanslik heeft de cache gevonden

Cache war dank Frauchens beruflichen Kenntnissen schnell entschlüsselt und heute Abend dann auch ebenso so schnell geloggt. Ganz schön freches Versteck!!!
Vielen Dank und viele Grüße
Geo-Hanslik

Gevonden 20. september 2008 Asti heeft de cache gevonden

Ein schönes Rätsel und eine ungewöhnliche Location.

TFTC und Grüßle
Asti & Ced

No Trade