Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

PLOP

door Lupo 512     Duitsland > Hessen > Main-Kinzig-Kreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 10.578' E 008° 47.971' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 19. april 2008
 Listed since: 19. april 2008
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC580D

15 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
42 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)



 

                                          










                                           




Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van PLOP    Gevonden 15x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 28. augustus 2011 Fassenachterin heeft de cache gevonden

Nach der flotten Abfahrt über den R4 von der Hohen Straße hier mal scharf gebremst und in's Grüne abgebogen.
Solch einen Petling hab ich ja noch nie gesehen, sehr schön!

Gevonden 06. juli 2011 Sturnus Canus heeft de cache gevonden

Auf der Rückfahrt von der HST Tour auch diesen nach einigem Suchen gut gefunden. [:D]
Plopp [:D] genial [:D]

Vielen Dank für den Cache,
Mahatma Sturnus Canus der Graue Star bekannt aus Funk & Fernsehen :grin:
Finder des hl. Grals - Fanal am Horizont

Gevonden 28. mei 2011 Määnzer heeft de cache gevonden

Zusammen mit "Rote Teufel" auf unseren heutigen "Rund um die Hohe Straße-Tour" fix gefunden. Toller PLOP !! icon_smile_wink.gif

TFTC
ÄNZER
HB

Gevonden 08. januari 2011 FlashCool heeft de cache gevonden

Beim Lösen des Rätsels hatte ich vor einiger Zeit etwas zu kompliziert gedacht, aber der Owner hat mich schließlich auf die richtige Fährte gebracht.
Heute mittag habe ich mir dann mal vor Ort einen Überblick verschafft. Das war gar nicht so leicht dort ranzukommen. Nach etwas Suche konnte ich die gut getarnte Dose entdecken - klasse gemacht.

Gevonden 03. oktober 2010 Deuil&Data heeft de cache gevonden