Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Die Maus

door Feldsalat     Duitsland > Baden-Württemberg > Rhein-Neckar-Kreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 29.471' E 008° 34.153' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 16. mei 2008
 Listed since: 16. mei 2008
 Laatste verandering: 18. februari 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5B0D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

47 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
58 Bekeken
3 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Die Maus    Gevonden 47x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 16. maart 2012 cachetrotter heeft de cache gevonden

Die Maus konnte ohne Käse und Speck gefangen werden. DFDC

Gevonden 06. maart 2011 Superbärle heeft de cache gevonden

 

Da ich die ganze Zeit nur auf Geocaching geloggt habe muß ich hier so einiges nachholen. Da ich mich nicht an jeden einzelnen Cache erinnern kann und das auch viel zu aufwendig wäre, sag ich schon mal ein ganz liebes DFDC. Ein ganzes Jahr einzutragen dauert ja auch schon ein bisschen. Der Einfallsreichtum für die einzelnen Verstecke sind einfach toll. Ich Danke euch dafür.

Superbärle

Gevonden 12. oktober 2010 andreas_ilvesheim heeft de cache gevonden

Im zweiten Anlauf jetzt doch endlich gefunden, da ich beim erstem Mal "voll neben mir stand". Super Idee - TFTC
19:45

Gevonden 22. augustus 2010 Imaginaere Linie heeft de cache gevonden

Na, auf die "Verpackung" war ich ja schon sehr gespannt (siehe Comments) und wurde nicht enttäuscht.
P.S. Der heutige landwirtschaftliche Verkehr fährt BMW ;-).... John Deere, Benz.... tze
TFTC

Gevonden 15. augustus 2010 Halalischa heeft de cache gevonden

eine wirklich tolle idee! super aussicht .. es war ein bichen kühl und regnerisch .. aber schnell gefunden! danke