Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Baumstamm? Aber sicher! (incl. Munich GEOPOLY)

Schneller Tradi in der Innenstadt, der mal als Myst angefangen hatte, seit Juni ein "2 in 1"-Cache ;)

door galadhdil     Duitsland > Bayern > München, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 08.425' E 011° 34.306' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:04 h 
 Verborgen op: 07. februari 2008
 Listed since: 09. juni 2008
 Laatste verandering: 10. augustus 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC5DC8
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
1 Negeerders
86 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Bitte lest die Beschreibung, indem ihr folgendem Link folgt:

Baumstamm? Aber sicher!

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Opmerking 10. augustus 2008 Oli heeft een notitie geschreven

Wie in den Newseinträgen angekündigt, wird dieser Geocache nun für neue Logeinträge gesperrt. Falls der Geocache den aktuellen Nutzungsbedingungen angepasst wird, kann er wieder aktiviert werden.

Wie bitten um euer Verständnis,
das Opencaching Team

Gevonden 20. juli 2008 Parsley heeft de cache gevonden

Jedem Baumstamm sein Dose!  ;-) Danke!

Gevonden 19. juli 2008 flunschi heeft de cache gevonden

20:16

Beim Besuch des Altstadtfestes konnte ich mich kurz von Frau und Kind loseisen und wenigstens diesen Cache heben.

TFTC
flunschi

Gevonden 17. juni 2008 Grimpel heeft de cache gevonden

*Hechel* ein schneller Mikro im wahrsten Sinn des Wortes: Als ortsunkundiger Berliner im Sauseschritt vom Odeonsplatz zur Airport-S-Bahn am Karlsplatz - Cache geschnappt - und gerade noch so den Flieger bekommen.
Habe jetzt gesehen, dass der Cache heute vom Owner die "GEOPOLY-Promenadenplatz-Erweiterung" bekommen hat - schade, habe ich da galadhdil knapp am Cache verpasst?
Herzlichen Dank, Grimpel

Gevonden 08. maart 2008 Schulze&Schultze heeft de cache gevonden

Das war heute unser Einstieg in die kleine Münchner Bäume-Runde. Irgendwie fühlt man sich hier schon sehr beobachtet. Aber die Dose war schnell gefunden.

Vielen Dank für den Cache.