Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Rein in Taufers / Riva di Tures

door Die Asbacher Bande     Italië > Provincia Autonoma Bolzano/Bozen [3] > Bolzano-Bozen

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 46° 56.706' E 012° 04.897' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 3.0 km
 Verborgen op: 02. juli 2008
 Listed since: 02. juli 2008
 Laatste verandering: 19. juli 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC5FA9
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

4 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
112 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 

Eine schöne kleine Runde durch das Bachertal.



A short nice walk through the Bachervalley.

Afbeeldingen

Hint...
Hint...
Superspoiler...
Superspoiler...
Blick vom Cache...
Blick vom Cache...

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Rein in Taufers / Riva di Tures    Gevonden 4x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Gearchiveerd 19. juli 2016 dogesu has archived the cache

Das letzte Funddatum hier liegt sehr lange zurück und die Logs bei geocaching.com (GC5FA9) lassen darauf schließen, dass der Cache schon zur Zeit der dortigen Archivierung in einem schlechten Zustand war. Da da auch schon lange zurück liegt und es keine Anzeichen dafür gibt, dass sich der Zustand des Caches gebessert hat, archiviere ich diesen Cache auch hier. Sollten sich später neue Aspekte ergeben, so kann dieses Listing durch den Owner selbstständig über ein "kann gesucht werden"-Log reaktiviert werden.

dogesu (OC-Support)

Gevonden 05. november 2011 taufra heeft de cache gevonden

Kein Logbuch nur ein Blatt. Schade!

Gevonden 06. september 2010 wendenzo heeft de cache gevonden

Das Reingebiet scheint ja von der Asbacher Bande "vermint" worden zu sein . Heute habe ich die letzten in diesem Gebiet (für mich) "entschärft" ...

TFTC

in: Schächtelchen Reißzwecken
out: GC (I want to find the cache), Schlüßelanhänger

Gevonden 26. oktober 2008 Teldra heeft de cache gevonden

Passender Abschluß eines wunderschönen Tages.
Danke - TELDRA

Gevonden 03. juli 2008 rottonara heeft de cache gevonden

Heute leicht und schnell gefunden.
Danke an Die Asbacher Bande im Urlaub

Trovato velocemente e facilmente.
Grazie alla Asbacher Bande

rotonara (Ladinia Geocaching Team)