Waypoint-zoeken: 

Locked

 

2 Gipfel im Bachgau NO - Die verzauberte Schlange (v2.0.1)

Rundweg; 3,7 km im Bachgau Nord-Ost, mit einem einfachen und einem etwas schwierigeren Rätsel

door Ha-I-Pe     Duitsland > Bayern > Miltenberg

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 53.228' E 009° 07.078' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 4.0 km
 Verborgen op: 04. juli 2008
 Listed since: 04. juli 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC5FDA
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
35 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Nahe am Final
Nahe am Final
Stage 02
Stage 02

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG innerhalb des Naturparks Bayerischer Odenwald (ehemals Schutzzone) (Info), Naturpark Bergstraße/Odenwald BY (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 06. augustus 2009 tipau2 heeft de cache gevonden

Eine nette Runde mit bequemen Wegen durch einen schönen Wald. Die Stationen sind problemlos zu finden bis auf das Finale - da war der Hint schon hilfreich. Die Aufgaben sind gut lösbar - ich finde ideal für Geocache-Einsteiger.
Am Ziel angekommen fand ich die Dose ohne Tarnung vor. Ich hoffe, ich habe das Finale im Sinne des Owners korrekt getarnt verlassen.
TFTC - tipau2
IN: nix, OUT: GC

Opmerking 12. april 2009 Ha-I-Pe heeft een notitie geschreven

Gevonden 11. april 2009 henerc heeft de cache gevonden

.. sehr schöne Runde bei herrlichem Wetter .. und super tolle Idee

Traide: TB in/out

TFTC und schöne Grüße aus dem Odenwald

Opmerking 11. april 2009 Ha-I-Pe heeft een notitie geschreven

Gevonden 09. november 2008 wowitech heeft de cache gevonden

Super Cache. Danke dafür!!!

 

Gruß  Wowitech