Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Wo Muggels sich trauen...

by Granny-Man     Germany > Nordrhein-Westfalen > Gütersloh

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 03.563' E 008° 21.545' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:10 h 
 Hidden on: 09 July 2008
 Listed since: 10 July 2008
 Last update: 29 June 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC606C
Also listed at: geocaching.com 

24 Found
0 Not found
0 Notes
1 Watcher
0 Ignorers
13 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

können es auch Geocacher wagen

es ist übrigens ein Nano , also nehmt einen feinen Stift mit .

Sucht den Cache lieber in den Abendstunden, da hier tagsüber immer reichlich Muggel unterwegs sind !

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wo Muggels sich trauen...    Found 24x Not found 0x Note 0x

Found 10 June 2011 tarozwo found the geocache

Heute im Team Bärlin (Toschi der Fixe, BriToGi, Bikenpreusse, gwenni und ich) haben wir auch diesen Cache gemacht.

Danke sagt tarozwo aus Berlin [:)]

Found 21 March 2010 slentil found the geocache

Wir haben uns getraut ! Den Cache zu suchen, denn viel war heute hier nicht los. Schnell hatten wir den kleinen gefunden und geloggt.

Found 08 November 2009 Seba & Cycy found the geocache

Wir haben uns getraut und den Kleinen schnell gefunden...
Danke, Seba & Cycy

Found 19 July 2009 Kakaocacher found the geocache

Zusammen mit den Nighties und den Holzbaerchen konnten wir diesen hier dann auch nicht liegen lassen.

Danke für den Cache, den Döner, das Eis und viele Grüße

[b][brown]Kakao[/brown]cacher[/b]

Found 29 November 2008 Sheepdogs&Friends found the geocache

Ich war gegangen um schon mal das Cachemobil für den DNF vor zu fahren, da durfte ich nochmal für den Found zurückkommen. [;)]

TFTC + Gruß
Sheepdogs&Friends mit Andy111 und den Hüpfelhyänen on tour