Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Säulen der Erde

Gedenkstätte von der Gemeinde Eichelberg

door Hubba     Duitsland > Baden-Württemberg > Heilbronn, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 06.715' E 009° 24.316' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 15. juli 2008
 Listed since: 15. juli 2008
 Laatste verandering: 06. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC60E2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

10 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
44 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Die Säulen sollen an die Kriege von 1914 - 1918 erinnern. Ausserdem an den zweiten Weltkrieg von 1939 bis 1945 und deren zahlreichen Kriegsopfern.
Der Cach ist zum Beispiel von der evangelischen Tagungsstätte zu erreichen. Es gibt aber noch mehrere Möglichkeiten. Der Schatz ist nicht zu schwer versteckt. Der An-, und Ausblick lohnt sich allemal.

Afbeeldingen

Säulen der Erde
Säulen der Erde

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Oberes Sulmtal mit Randhöhen (Info), Naturpark Schwäbisch-Fränkischer Wald (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Säulen der Erde    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 20. juli 2010 spöke09 heeft de cache gevonden

Ich hab den Behälter heute bei der suche nach einem anderen Cache entdeckt.

Ist das Absicht oder Zufall dass man die zusammen loggen kann?

TFTC Spöke09 

Gevonden 02. augustus 2009 winkler heeft de cache gevonden

Der erste Cache den meine Tochter ganz alleine gefunden hat sie war mächtig stolz.

Gevonden 29. maart 2009 Geo-Hanslik heeft de cache gevonden

Schöne Aussicht von hier oben. Schon das letzte mal die aussicht genossen. Danke 

 

Grüße Geo-Hanslik

Gevonden 22. februari 2009 Geonik heeft de cache gevonden

Super Aussicht, guter Behälter.

no trade 

Geonik

Gevonden 01. november 2008 Etnim heeft de cache gevonden

Tolle Aussicht...

Wir haben bei bestem Herbstwetter den Cache gefunden.

Vielen Dank.

 

Martin, Falko, Leon und ETNIM