Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Schloss Ardeck Gau-Algesheim Bonus

Die Dose soll in Gau-Algesheim bleiben

door Nixsfindus     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Mainz-Bingen

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 57.174' E 008° 02.312' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 26. juli 2008
 Listed since: 26. juli 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC6247
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

14 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
32 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Rheinhessisches Rheingebiet (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schloss Ardeck Gau-Algesheim Bonus    Gevonden 14x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 28. september 2008 4 Pfoten heeft de cache gevonden

Schneller Fund beim Bonus.
Vielen Dank für's Verstecken
in: TB out: nix

Gevonden 29. augustus 2008 Määnzer heeft de cache gevonden

Auch der Bonus war schnell gefunden.
TFTC
HB
#1083

Gevonden 19. augustus 2008 Eichelhäher heeft de cache gevonden

Der Bonus rundete unseren Abend ab. Nach Regen sollte man aufpassen, das man nicht in den Bach rutscht.
Vielen Dank.
Viele Grüße, [b][green]Eichelhäher.[/b][/green]

Gevonden 19. augustus 2008 ceilord heeft de cache gevonden

Owner wartete zufällig??? am Bonus... [:)]
Schöner Bonuscache...

Vielen Dank dafür sagt
Ceilord

Gevonden 19. augustus 2008 Sturnus Canus heeft de cache gevonden

Na den nimmt man doch auch gerne mit. Irgendwie wäre im dunkeln eine Taschenlampe praktisch gewesen . Vielen Dank nochmal für die FTF Urkunde zum nicht ganz so stillen Gebet .

Vielen Dank für den Cache Sturnus Canus der Graue Star
bekannt aus Funk & Fernsehen