Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Hohe Schrecke 13

door micki_garnbach     Duitsland > Thüringen > Kyffhäuserkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 15.939' E 011° 23.527' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 18. augustus 2008
 Listed since: 18. augustus 2008
 Laatste verandering: 14. januari 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC64E8
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
77 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ein Blick von der Hube nach Wiehe.

Und im Rücken einen Cache! 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Hohe Schrecke 13    Gevonden 9x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Gearchiveerd 14. januari 2016 mic@ has archived the cache

Das letzte Funddatum liegt lange zurück und die Logs hier und auf geocaching.com lassen darauf schließen, das der Cache nicht mehr zu finden ist. Aus diesem Grunde archiviere ich ihn auch hier. Sollten sich später neue Aspekte ergeben, so kann dieses Listing durch den Owner selbstständig über ein "kann gesucht werden"-Log reaktiviert werden.

mic@ (OC-Support)

Niet gevonden 27. december 2014 Burggeist heeft de cache niet gevonden

Wie mein Vorgänger holkrause habe auch ich diesen Geocache nicht gefunden. Im Bereich der Futterraufe für Menschen und in etwa 30 m Umkreis habe ich alles abgesucht, nicht nur am Boden. Die Futterraufe selbst natürlich zuallererst.
Burggeist

Gevonden 29. december 2011 tbb heeft de cache gevonden

Hab den Cache heute gefunden.
Schöne Aussicht! :)

gruß tbb 

Gevonden 22. oktober 2011 hasineb heeft de cache gevonden

Herrlicher Ausblick über das Unstrutal.Prima

Gevonden 01. februari 2011 5Boggis heeft de cache gevonden

Eisig kalt war es, dunkel ist es geworden, aber ich habe den Cache dennoch bald gefunden. Schöne Aussicht hier.

DfdD, 5Boggis