Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Auf dem Weg zu Steffi

Liegt in schöner Natur und kann bequem mit jedem Cachemobile angefahren werden.

door mr.rasmus     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Lippe

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 59.236' E 008° 42.203' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:04 h 
 Verborgen op: 23. augustus 2008
 Listed since: 24. augustus 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC6564

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
4 Volgers
2 Negeerders
64 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Auf dem Weg zu Steffi    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 10. oktober 2010 marcowl heeft de cache gevonden

Heute beim zweiten Anlauf nach ein paar Minuten gefunden, gleich den richtigen Riecher gehabt. :)

 MarcOWL + SabbiOWL  

Gevonden 22. augustus 2010 Eibel heeft de cache gevonden

Gevonden 18. juli 2010 Trailläufer heeft de cache gevonden

Der zweite Cache an diesem Tag. Nach ein wenig suchen auch gefunden! DfdC

Gevonden 16. maart 2010 josi49 heeft de cache gevonden

Gut gefunden, die Steffi.

DFDC

Josef

Gevonden 24. december 2009 DieLala heeft de cache gevonden

Nachdem ich bei den Anläufen 1-4 zu blind war, bzw. den Cache für Müll gehalten habe wegen des Plastiks außenrum, diesen heute "auf dem Weg zu Martha" hier mit dasfitzi gehalten, den Spuren im Schnee gefolgt und endlich gelogt.
Danke für den Cache,
DieLala