Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

Kiesgrube 3 - Brodeich

Multi innerhalb einer Stunde

door G-Duda     Duitsland > Bayern > Traunstein

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 47° 51.535' E 012° 35.389' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 24. augustus 2008
 Listed since: 24. augustus 2008
 Laatste verandering: 26. september 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC6575
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
26 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

ACHTUNG !!!

Der Cache ist nicht mehr verfügbar.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kiesgrube 3 - Brodeich    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 22. november 2009 Tharandter heeft de cache gevonden

Am Final waren wir uns erst nicht ganz sicher, dann war der Griff aber erfolgreich!

Out: Flaschöffner
In: Neon-Glue

Danke für den Kiescache!
TH

Gevonden 20. september 2008 SaRa heeft de cache gevonden

Kiesgruppen-Hopping Part 3: ähm, also heute war es kein Problem die Aufgabe zu lösen. Auch der Final war sofort erspäht. Das geht aber wohl nicht zu "normalen Betriebszeiten" – macht vielleicht Sinn dies etwas deutlicher in der Cachebeschreibung zu hinterlegen. Die Installationen und Gerätschaften vor Ort sind ganz schön mächtig – Danke für’s zeigen. Grüße und allseits noch happy hunting SaRa – Sabine + Rainer

Gevonden 26. augustus 2008 Buschmeister heeft de cache gevonden

Servus!

FTF!
Wer hat'n entdeckt?
Der Buschmeister, der alte Kiesgruben-Fan!  :D

TFTC & Happy Caching,
Busch

In: TB