Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Wiskunde/natuurkunde cache

Vom Bahnhof zur Sparrenburg

Ein schöner Mathecache durch die Bielefelder Innenstadt

door mr.rasmus     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bielefeld, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 01.736' E 008° 32.016' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 2.0 km
 Verborgen op: 18. september 2008
 Listed since: 18. september 2008
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC6826
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
171 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Vom Bahnhof zur Sparrenburg    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 27. februari 2010 deutschrockgirl heeft de cache gevonden

gefunden

Gevonden 12. augustus 2009 Maniac 667 heeft de cache gevonden

Gevonden 25. juni 2009 Herr Unterberg heeft de cache gevonden

Bisher war ich immer zu faul für die ganze Rechnerei, aber heute war eine Runde zur Sparrenburg so verlockend, dass ich die Aufgabe anging.
Schön, an den Stationen mal nicht unauffällig sein zu müssen.

Die "silbernen Stifte" an Station 2 sind etwas unklar, musste ein bisschen herumprobieren, hier findet sich vielleicht ein passenderer Ausdruck...

Alles in allem eine feine Runde durch Bielefeld, die ich trotz der späten Stunde im T-Shirt genoss; Sommer ist was feines!
Am Final war's gegen halb zwölf gänzlich muggelfrei, dafür musste ich im Dunklen etwas länger suchen...

-no trade-

Danke für die Dose und schönen Gruß
Herr Unterberg

Gevonden 11. februari 2009 splitti heeft de cache gevonden

gefunden

Gevonden 17. januari 2009 the tesasticks heeft de cache gevonden

Zusammen mit meiner Schwester diese schöne Tour gemacht...