Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

(Name fehlt)

by NDR     Germany > Hamburg > Hamburg

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 53° 39.346' E 010° 10.284' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 01 January 1970
 Listed since: 21 September 2008
 Last update: 12 April 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC687B

5 Found
0 Not found
2 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
6 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
1 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for (Name fehlt)    Found 5x Not found 0x Note 2x

Note 13 April 2013 pirate77 wrote a note

Koordinaten wiederhergestellt.

Bei Unklarheiten oder Fragen kannst du gerne mich oder das Team kontaktieren.

pirate77(OC-Support)

Found Recommended 14 June 2009 soelring found the geocache

Sehr schönes Rätsel, dieses Fragezeichen hat mir besonders gefallen! Die Koordinaten habe ich relativ schnell entdeckt und mich über die Art gefreut, auch wenn das Umrechnen nicht ohne war, Danke!

Found 22 December 2008 Sueffel found the geocache

Am Anfang war ich so dicht davor, dass Rätsel zu lösen. Ich wußte worum es ging, aber konnte es nicht umsetzen. Dann diesen Hinweis an einen anderen Cacher weiter gegeben, der dann das Rätsel entgültig lösen konnte und mir wiederum einen Tip geben konnte. Tja, Teamwork.
Vor Ort den Cache erst eingekreist und dann gefunden.

Danke, Gruß Süffel

Note 21 December 2008 h3ik0 wrote a note

Fieses Rätsel, da ich die Fragezeichenserie aber von Anfang an verfolgt hatte, bedurfte es nur einer mehrwöchign intensiv Meditation zur Lösung. Und da ich eh schon HARD auf den Wüstenkrieger wartete, konnten wir diesen gleich miterledigen.
Danke für den Cache sagt
heisu

Found 27 September 2008 Aniger found the geocache