Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Abzweig Süd

Kleiner aber feiner cache im Altenbamberger Wald

door Nessy     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Bad Kreuznach

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 47.376' E 007° 50.508' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 10. oktober 2008
 Listed since: 11. oktober 2008
 Laatste verandering: 07. mei 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC6AAF
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

34 Gevonden
2 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
48 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Sucht hier nach dem Abzweig Süd!
Und bringt bitte einen Stift zum loggen mit.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Nahetal (Info), Naturpark Soonwald/Nahe (Info), Vogelschutzgebiet Nahetal (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Abzweig Süd    Gevonden 34x Niet gevonden 2x Opmerking 1x

Opmerking 07. mei 2012 Nessy heeft een notitie geschreven

der scheint wohl weg zu sein - somit ist hier Feierabend!

Niet gevonden 06. mei 2012 Juggler Loner heeft de cache niet gevonden

Wir haben zu Viert gesucht ... leider ohne Erfolg. Es ist quasi unsere Hausstrecke zum Besuch der Altenbaumburg, so dass wir die Suche beim nächsten mal fortsetzen werden :-(

Hoffentlich mit mehr Erfolg ....

Gevonden 26. februari 2012 GassiGänger heeft de cache gevonden

Hallo,

oh man als Anfänger war das nicht so einfach den Abzweig Süd richtig zu deuten Zunge raus Sehr cooles Versteck und wir hatten echt Spaß bei der Suche....

ACHTUNG: Das Logbuch ist VOLL !!!!!!!!! Bitte neues Logbuch bereit stellen, Danke

Liebe Grüße

Gevonden 29. januari 2012 bathiju heeft de cache gevonden

Nr. 2 für heute war schon ein wenig tricky - umso mehr haben wir gelacht, als wir ihn gefunden haben. Sehr originelles Versteck -  vielen Dank!

Gevonden 20. oktober 2011 ossi2 heeft de cache gevonden

Jippi!!! Mein 100ster! Und den Stift habe ich vergessen, mist! Okay, Mutter Natur hilft mit brauner Farbe und einem Stöckchen aus.  ;) 13:30 H