Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Kalte Füße

Kleiner Cache vor dem Schwimmen oder Saunieren gehen

by fdm113     Germany > Baden-Württemberg > Rastatt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 48.590' E 008° 17.998' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 0:19 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 17 October 2008
 Listed since: 17 October 2008
 Last update: 03 July 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC6B5E
Also listed at: geocaching.com 

27 Found
1 Not found
0 Notes
3 Watchers
0 Ignorers
109 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Infrastructure
Route
Time
Seasonal
Listing

Description    Deutsch (German)

Und wer sich kalte Füße geholt hat, kann im angrenzenden Thermalbad die Glieder wieder aufwärmen.

Im Sommer hat in der Nähe ein toller Biergarten mit MiniGolf-Platz geöffnet. Nebenan befindet sich auch ein schöner Kinderspielplatz.

Naheliegende Caches: Hexentanzplatz / Der Weg des Markgrafen (geocaching.com)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Schwarzwald Mitte/Nord (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kalte Füße    Found 27x Not found 1x Note 0x

Found 29 January 2012 hjthom found the geocache

Heute ein Sonntagsspaziergang zu diesem Cache gemacht. Den Vorgänger habe ich ja X-mal vergeblich gesucht. Nun ist er da wo ich ihn eigentlich immer vermutet hatte [:D]
<br><br>
[:D] Danke fürs zeigen und legen [:D]
<br><br>
[8] 542 [8] 29 Januar 2012 17:05:00

Found 03 April 2011 Hasel65 found the geocache

Zusammen mit Mumspi geloggt.
TFTC
Hasel65
no trade

Found 01 October 2010 wernerwersonst found the geocache

Auch im neuen Versteck abgegriffen. Aber wie schon beim ersten mal: der Hinweis auf geocaching.com ('Na qrz Rvfrafgäora vz Unat srfgtrohaqra.') hilft auch beim Suchen auf opencaching.de ...

wernerwersonst

Found 21 July 2010 NoNaMe1503 found the geocache

TFTC

Found 09 May 2010 die4isis found the geocache

Heute gesucht, gefunden und geloggt, nach kurzem Rätseln. Tolles Versteck, TFTC.
out: Fußballspieler in: grüne Figur