Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Tut die Omma ma winken!

door Plaudi     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Dortmund, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 33.578' E 007° 24.856' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 0.2 km
 Verborgen op: 09. december 2008
 Listed since: 09. december 2008
 Laatste verandering: 03. april 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC70F0
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

3 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
36 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Diesen Cache bitte auch bei Opencaching loggen: OC70F0

Bezwingt diesen massiven Zeugen der Vergangenheit und dann tut die Omma ma kräftig winken!
Eure Kinder lasst mal schön unten in Omma's Obhut, da es nicht ungefährlich ist. Nehmt stattdessen einen Stift zum Loggen mit.
Und: wo ein Wille ist, da ist auch ein Loch!

Viel Spaß!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Mengede (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Tut die Omma ma winken!    Gevonden 3x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 14. maart 2009 wambeler heeft de cache gevonden

[font=Comic Sans Ms]habe heute auch der omas hinterlassenschaften nachgewunken.
hier war ich doch schon einmal.
schön, mal wieder die klasse aussicht zu genießen.
danke sagt wambeler
#1166
[font=Verdana]

Gevonden 13. december 2008 zapho_d heeft de cache gevonden

Teamsilber mit den Frolindern. Mia wollte aber nicht unten warten. Sie war es auch, die das Döschen hob.

 DFDC

Gevonden 12. december 2008 MotoT3 heeft de cache gevonden

Heute am 12.12.2008  um 11:30 sicher und schnell gefunden die dose lag ja offen da ??

 finde ihn leider nicht bei geocaching.com  :-(