Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Wo ist er hin...? Teil 1

Dies ist Teil 1 ... nur ein Micro,aber wie immer keine Filmdose!

by Feldsalat     Germany > Baden-Württemberg > Mannheim, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 26.992' E 008° 31.847' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Locked, visible
 Hidden on: 21 December 2008
 Listed since: 21 December 2008
 Last update: 18 February 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC71BB
Also listed at: geocaching.com 

30 Found
3 Not found
0 Notes
1 Watcher
1 Ignorers
36 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Die Cachebeschreibung wurde gelöscht, weil der Besitzer die Opencaching.de-Datenlizenz abgelehnt hat.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Wo ist er hin...? Teil 1    Found 30x Not found 3x Note 0x

Found 15 January 2011 Määnzer found the geocache

Zusammen mit "Rote Teufel" haben wir heute eine "Pfungstadt-Bensheim-Lorsch-Heppenheim-Laudenbach-Hemsbach-Weinheim-Mannheim-Ludwigshafen-Tour" gemacht und dabei auch diesen Cache gefunden.

TFTC
[b][red]MÄ[/red][blue]ÄNZ[/blue][yellow]ER[/yellow][/b]
HB

Found 13 December 2010 andreas_ilvesheim found the geocache

Nachdem ich hier schon mal bei Schnee erfolglos auf der Suche war, heute in der Dunkelheit nach der Arbeit problemlos gefunden.
Wieder mal ein echter Feldsalat
TFTC #69

Not found 30 November 2010 andreas_ilvesheim did not find the geoacache

Heute mal einen schnellen Versuch unternommen (sozusagen im "Vorbeifahren"). Schneeverhältnisse liesen aber leider keinen Fund zu.
... aber der Schnee schmilzt ja auch mal wieder ...

Found 16 October 2010 Aldokyl found the geocache

Auf unserer 2-tägigen Mannemer Tour auch hier vorbei gekommen.
Danke für den Cache.

Found 24 May 2010 jay362010 found the geocache

Echt geniales versteck